Sunday, November 1, 2009

ABOUT US…..

K2T WISATA merupakan curahan pemikiran karena banyak obyek wisata Indonesia yang masih belum terekspos oleh masyarakat luas. Dengan berbagai keindahan alam yang ada di Indonesia dan berbagai seni, budaya masyarakatnya yang semakin meredup karena terdesak oleh pengetahuan dan daya tarik orang yang cenderung modern.

Disini kami dengan slogan K2T (Kepercayaan, Kejujuran dan Tanggung jawab) lahirkan wahana informasi bagi kalian yang tertarik dengan keindahan alam, seni dan budaya, baik modern maupun klasik yang teramkum menjadi satu wadah pemikiran yaitu K2T WISATA “wisata Indonesia akan memperindah dunia dan kehidupan anda…”


K2T TOUR is a flow of thought because many Indonesian attractions that are still exposed to the public. With a variety of natural beauty that exist in Indonesia and a variety of arts, culture, society increasingly driven by knowledge dimmed because of fascination and who tends to the modern.

Here we are with the slogan K2T (Trust, Honesty and Responsibility) reveal information for the vehicle you are interested in natural beauty, arts and culture, both modern and classic are summarized into a single container that is thought K2T TOUR "tour of Indonesia will beautify the world and your life ... "

No comments:

Post a Comment